Subscribe:

Thursday 3 March 2011

MAPIM NEGERI DAN DAERAH TERIMA ANUGERAH

Anugerah Khas MAPIM Kebangsaan - MAPIM Negeri Cemerlang 2009

 Anugerah MAPIM Kebangsaan - MAPIM Daerah Cemerlang 2009

Ipoh ;- Mimbar Permuafakatan Ibubapa Malaysia (MAPIM) Negeri Perak dan Mimbar Permuafakatan Ibubapa Malaysia (MAPIM) Daerah Kampar, Perak meraih gelaran Anugarah Khas MAPIM Terbaik antara negeri dan antara daerah peringkat Kebangsaan.
Buat pertama kalinya anugerah ini di perkenalkan untuk memberi perangsang kepada setiap MAPIM negeri-negeri dan MAPIM daerah-daerah berusaha dengan lebih aktif menganjurkan pelbagai program.
Hadiah yang disampaikan oleh YAB Dato’ Dr. Zambry Abd. Kadir, Menteri Besar Perak di Perasmian Konvensyen Kekeluargaan MAPIM Kebangsaan di Dewan Politiknik Ungku Omar Ipoh kepada Tn. Hj. Ayub Mohamed mewakili MAPIM Negeri Perak dan En. Md Yusuf Alang Ahmad mewakili MAPIM Daerah Kampar yang turut di saksikan oleh Presiden MAPIM Kebangsaan dan YB Dato’ Mohamad Zahir Dato’ Mohd Khalid Penasihat MAPIM Negeri Perak.
”Penganugerahan ini kepada MAPIM Perak dan MAPIM Daerah Kampar bukan kerana Negeri Perak menjadi tuan rumah, tetapi sememangnya dari pemantauan MAPIM Kebangsaan mendapati MAPIM Perak dan MAPIM Daerah Kampar memenuhi kateria pemilihan yang ditetapkan.” kata Datuk Dr. Jamil Presiden MAPIM Kebangsaan sewaktu mengumumkan keputusan dalam ucapan terdahulunya.
Kata-kata ini diulangi kembali oleh Yang Berbahagia Datuk Presiden sewaktu berucap dalam Majlis Perasmian Mesyuarat Agung Perwakilan MAPIM Negeri Perak pada 17 Oktober 2010 yang di rasmikan oleh En. Majid bin Ramli Timb. Pengarah JASA Negeri Perak mewakili YB Dato’ Mohamad Zahir Dato’ Mohd Khalid, Exco Pelajaran Negeri Perak.

0 comments:

Post a Comment